Batamfishing

Go Back   Batamfishing > Fishing Discussion > Fishing Equipment
Daftar Forum FAQ Members List Calendar Mark Forums Read

Reply
 
LinkBack Thread Tools Display Modes
  #81 (permalink)  
Old 08-11-2011, 10:30 AM
revypcp's Avatar
Senior Angler
 
Join Date: Sep 2010
Location: BAtam
Posts: 1,541
revypcp is an unknown quantity at this point
wkwkkwkk, pusing ya nyari ,....kalau saya sih nggak pake pilihan yang enak diliat n kira 2 pas sama dompet aja .. saat ini saya pake pen udah lama nggak ada maslah unk troling nya , unk joran saya pake shimano ..., unk tarikan ikan besar kalau nggak mampu ngangkat kan ada PRENNNNN , narik sama 2
__________________
H.Revi
hp.0812 7000178

BB :2814D85A

Priority Cargo n Package
Domestic - International
Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiFurl this Post!
Reply With Quote
  #82 (permalink)  
Old 08-11-2011, 11:24 AM
katarap's Avatar
Excellent Fishing
 
Join Date: Apr 2011
Location: Tanjung Balai - Karimun
Posts: 182
katarap is an unknown quantity at this point
Kalo saya pribadi untuk nyari perbandingannya agak susah.. Tapi kalo untuk nyari persamaannya gampang.. "sama-sama nggak mampu beli"

Jadi untuk saat ini cuma mimpi dulu aja beli tackle sekelas itu. Sambil bermimpi, asyik2 aja negek (murah meriah) atau mancing lincing pake light tackle..
__________________
katarap a.k.a mubarok
kalo negek, hati-hati kepleset ..
kalo ke tengah, jangan lupa life jacket ..
Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiFurl this Post!
Reply With Quote
  #83 (permalink)  
Old 08-11-2011, 04:46 PM
serudo's Avatar
BFC Team Planner
 
Join Date: May 2009
Posts: 660
serudo is an unknown quantity at this point
Send a message via Yahoo to serudo
untuk laut petong dan sekitarnya teckle sekelas rp 300.000 juga sudah cukup.
__________________
you want higher you must fly
Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiFurl this Post!
Reply With Quote
  #84 (permalink)  
Old 08-11-2011, 05:43 PM
katarap's Avatar
Excellent Fishing
 
Join Date: Apr 2011
Location: Tanjung Balai - Karimun
Posts: 182
katarap is an unknown quantity at this point
Quote:
Originally Posted by serudo
View Post
untuk laut petong dan sekitarnya teckle sekelas rp 300.000 juga sudah cukup.
Setuju banget sama Bang Serudo..
dah berkali2 mancing pake FX4000 seharga 200 rebong pun belum pernah dimakan ikan yang bikin ko katrol..
__________________
katarap a.k.a mubarok
kalo negek, hati-hati kepleset ..
kalo ke tengah, jangan lupa life jacket ..
Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiFurl this Post!
Reply With Quote
  #85 (permalink)  
Old 09-11-2011, 08:38 AM
yo2k.acn's Avatar
Senior Angler
 
Join Date: Oct 2010
Location: odessa - batam
Posts: 1,747
yo2k.acn is an unknown quantity at this point
Quote:
Originally Posted by serudo
View Post
untuk laut petong dan sekitarnya teckle sekelas rp 300.000 juga sudah cukup.
setuju om serudo...

kalau diriku malah berlebih itu...

damil 10 gulung + kili2 + mata kail + kelosan(gulungan handline) = tarikan mak nyusss...
__________________
maaf jika salah2 kata...


salam hormat,

yo2k
programing - networking - jual/sewa ht, rig
Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiFurl this Post!
Reply With Quote
Reply


Thread Tools
Display Modes

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Trackbacks are On
Pingbacks are On
Refbacks are On



All times are GMT +7. The time now is 03:46 AM.


Lukisan - Galeri Lukisan - Lukisan Murah - Lukisan Termurah - Lukisan Hotel - Lukisan Abstrak
Jual Sketsel Pembatas Ruangan
Powered by vBulletin® Version 3.6.4
Copyright ©2000 - 2022, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.1.0 ©2007, Crawlability, Inc.
Komunitas Mancing Batam